Jak kupować
Statusy zamówień występujące w naszym sklepie:
Oczekuje - zamówienie złożone w sklepie internetowym
Wpłynęło - zamówienie odebrane przez pracownika firmy, skierowane do realizacji, w przypadku braków/nieścisłości skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo
Wpłynęło-oczekujemy na przelew - zamówienie odebrane przez pracownika firmy, skierowane do realizacji, w przypadku braków/nieścisłości skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu przelewu.
Zaksięgowano przelew-przygotowanie do wysyłki - przelew z naleznością za zamówienie został zaksiegowany, wysyłka nastąpi tego samego dnia (chyba, ze ustalono inaczej)
Zaksięgowano przelew-przygotowanie do wysyłki następnego dnia - przelew z naleznością za zamówienie został zaksiegowany, wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego.
Wysłano - zamówienie zostało wysłane
Wysłano - zamówienie zostało wysłane
Gotowe do odbioru - zapraszamy po osobisty odbiór zamówienia. Pracujemy w godzinach 9-17, pon.-pt. przy ulicy Północna 36 w Łodzi
Anulowane - zamówienie nie zostanie wysłane
Anulowane - Zwrot gotówki - zamówienie nie zostanie wysłane, przedpłata zostanie zwrócona
Jak kupować:
Aby dokonać zakupu w naszym sklepie nie jest wymagana rejestracja. Należy jedynie wykonać następujące kroki:1 krok
Wybrać towar który chcemy kupić, podać zamawiana ilość i dodać go do koszyka (klikamy symbol wózka-koszyka).
2 krok
Aby kontynuować zakupy należy kliknac przycisk "Wróc do zakupów". W tym momencie można także zmienić ilość, lub w ogóle usunąc dany towar z listy zakupów. Istnieje także mozliwość zupełnego opróżnienia koszyka. Służą do tego przyciski: Usuń, Opróżnij koszyk i Uaktualnuj koszyk.
3 krok
Nastepnie należy wybrać sposób transportu paczki z zamówieniem oraz formę płatności. Po prawej stronie prezentowane jest zestawienie wszystkich kosztów.
4 krok
Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie danych adresowych. Jeśli jest to pierwszy zakup u nas, należy wypełnić wszystkie pola po prawej stronie. Aby w przyszłosci nie powtarzać tej czynności należy zaznaczyć opcję "Załóż konto (zarejestruj mnie)". Jeśli jest to kolejne zamówienie, mozna skorzystać z opcji logowania po lewej stronie. Aby złożyć zamówienie rejestracja nie jest konieczna.
Jeśli adres do faktury i wysyłki różnia sie od siebie, należy zaznaczyć pole "Dane dostawy sa inne niż dane billingowe".
Po poprawnym wypełnieniu formularza należy kliknąć "Przejdź do potwierdzenia".
5 krok
Należy sprawdzić, czy wszystkie podane dane są poprawne. Jeśli tak, należy kliknąć przycisk "Potwierdź", w przeciwnym wypadku "Popraw". Kliknięcie przycisku "Potwierdź" spowoduje wysłanie zamówienia.
6 krok
Ostatnim krokiem jest potwierdzenie złożenie zamówienia. Po wysłaniu zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu, wysłana zostanie wiadomość z linkiem do potwierdzenia zamówienia.
Bez tego potwierdzenia nie będziemy mogli zrealizować zamówienia.
Gratulujemy - właśnie zakupiłeś towar w e-sklepie firmy Sat-Serwis
Przydatne informacje:
Po zarejstrowaniu się w naszym sklepie, wszystkie dane teleadresowe są zapamiętywane - nie ma konieczności ich ponownego wpisywania.